Програмістами лабораторії розроблено та додано до «двигунця» сайту інтерактивні модулі:

1. «Громадська приймальня»

Цей модуль дозволяє користувачу сайта (наприклад, батькам учня) звернутися з запитанням (побажанням, проханням) до адміністрації закладу. Модуль має захист від роботів (ботів), що виключає внесення «нелюдських» записів. Адміністрація має змогу дати публічну відповідь. Увага! Зміст інтерактивних розділів адміністратору сайта слід постійно модерувати, вилучаючи деструктивні та ненормативні повідомлення, що, на жаль, інколи трапляються.

2. «Контакти»

У цьому розділі (модулі) користувач може звернутися листом на офіційну адресу школи. Адміністратору сайта слід постійно (кілька разів на день) перевіряти пошту (див. нижче), вилучаючи небажані повідомлення (спам) та відповідати (за дорученням керівництва закладу) на офіційні листи.

3. «Пошта»

Кожний заклад освіти отримує поштовий ящик (аккаунт) для ведення офіційного листування з корпоративною адресою типу  ваш_заклад@ваш_домен.vn.ua (наприклад, школа №1 м. Калинівки матиме офіційну поштову адресу sch1@kledu.vn.ua). Принагідно скажемо, що адреса на публічних поштових службах  (типу mail.ru чи ukr.net) не може бути офіційною для установи. Налаштування поштової програми не потрібно - доступ до скриньки надається через веб-інтерфейс, достньо лише ввести пароль з відповідної сторінки сайта. Це суттєво підвищує ступінь захисту комп'ютера користувача від вірусів, адже він завантажує на свій комп'ютер лише потрібні листи.  

Доступ до користування  поштою можливий безпосередньо зі сторінок сайта. Логін і пароль для пошти буде повідомлено кожному закладу окремо.

4. «Фотоальбом»

Цей модуль дозволяє адміністратору сайта через панель управління завантажувати фотографії, формувати з них галереї, колекції, вести фотозвіт про життя школи.

Набір інтерактивних модулів не вичерпується цим переліком. По мірі створення сайта ви будете отримувати електронні листи на вашу офіційну адресу з інструкціями відносно додаткових модулів CMS.

Звичайно, під час роботи по створенню сайта у вас виникнуть питання. Спробуємо відповісти  на найімовірніші з них (FAQ)

1. Наша школа вже має сайт, який розміщений  http://(десь_десь_там_на_юкозі...). Навіщо нам робити ще раз?

- Якщо ваш сайт знаходиться на хостингу, де відсутня реклама (наприклад, комерційному), добре зроблений і відповідає тому, що називається «офіційний сайт закладу освіти», повідомте у ЛІКТ його адресу, ми зробимо редирект (перенаправлення). Ваш сайт буде там, де є, і такий, як є, але крім своєї старої URL-адреси, матиме ще й нову - у домені vn.ua. Якщо ж сайт з рекламою сумнівного, непередбачуваного змісту, сторінки відкриваються дуже повільно (це типові ознаки безкоштовних хостингів) - доведеться зробити новий.

2. Ми ніколи не мали справу з розробкою сайтів, у школі немає фахівців із програмування та веб-дизайну, що нам робити?

- Робити сайт. Система WEB LIKT не вимагає знань, що виходять за межі базової   шкільної програми з інформатики. Учителі інформатики цьому навчають учнів, отже, повинні вміти.

3. Ми бажаємо (і вміємо!) створити сайт, можливості якого значно більші, ніж у вашої CMS, але панель управління не дозволяє замінити програмний код. Дайте нам С-PANEL або хоча б ftp-доступ!

- Це чудово! Звертайтеся до нас в ЛІКТ, вирішимо все на вашу користь. Але за однієї умови: ви  попередньо надаєте ваш програмний код нам на експертизу на предмет «сек'юритності». Немає бажання наробити дірок у системі захисту нашої технічної площадки. Різного роду безкоштовні «двигунці» не розглядаються - їх «дірки» загальновідомі (як правило, всім, крім власників створених на них сайтів). А взагалі ми запрошуємо фахівців зі шкіл області до співробітництва - контактуйте з нами!

4. Скільки ми маємо дискового простору під наш сайт?

- На початковому етапі  - 200 Мб. Цього вдосталь для СУПЕР-сайта закладу освіти. Але не вистачить - вирішимо й цю проблему. Принагідно скажемо, що розміщувати файлові архіви для скачування  та відео для перегляду слід з урахуванням авторських прав на файлообмінних ресурсах, а на своєму сайті вказувати лише посилання.

Всі інші питання  можна задати:

Лабораторія інформаційних та комунікаційних технологій ФМГ №17 м. Вінниці

e-mail: likt@edu.vn.ua

isq: 324249091,

skype: pasichov

phone: 0432690880

phone: 0677993336

Завідувач лабораторії Пасіхов Юрій Якович

Додаток 1

Обов'язкова інформація, що повинна бути представлена  на сайті закладу:

1. Повна юридична назва установи освіти, поштова адреса, телефон.

2. Прізвище, ім'я, по батькові директора.

3. В розділі «Контакти» обов'язково повинна бути активована форма написання листа на офіційну адресу установи (зроблено в зразку). Публікувати на сайті електронну адресу не бажано, аби запобігти спаму.

4. Інформація про план тендерних закупівель на поточний рік (якщо установа проводить тендерні закупівлі).

Відповідальність

Установа освіти (власник сайта) несе повну юридичну відповідальність за зміст розміщеної на сайті закладу інформації.

Адміністрація доменної зони та хостингу має право  без попередження заблокувати доступ до сайта в випадках:

- якщо інформація, опублікована на сайті порушує законодавство України;

- якщо сайт «взламаний» зловмисниками і використовується ними для протиправних дій в Інтернеті (поширення вірусів, фішшінг, розсилання спаму).

- використання сайту з комерційною метою, включаючи рекламу.